Merhaba kızlar, doğumun geldiğini su veya sancı harici nasıl anlayabilirim yani vajinal bi kasılma çok var belim de ağrıyor ama dayanılmayacak bi ağrı değil ilk tecrübem olduğu için sancı ağrısı da bilmiyorum ne yapmalıyım sizce fikir verin lütfen 38+2 deyim