Duha35 Özel çınarlı Onur Süleyman Aldemir.. Kızımı normal doğumla aldım kucağıma hem her ay kontrollerinde hem doğum sırasında müthiş bir doktor herşeyden önce verdiği güven benim için yeterli zaten.. Hep güler yüzlü candan esprili siz sormadan herşeyi açıklıyor zaten doğum sırasındada herşeyle kendisi ilgileniyor tabi ebeden destek alıyor ama komple ebeye bırakmıyor işi ben şuan 9 haftalık hamileyim hatta yatın kontrolüm var hiç düşünmeden tekrar Onur beye gidiyorum ve herkesede tavsiye ediyorum