cnn34 biz 3 ay kullandık. 2.ayın sonlarında bu degerlerdeydı. Ama söylemi biz sizin kullandıgınız ilac gunde 2 kez içiliyor biz gunde 1 kez içti eşim . Yanında keçiboynuzu özü içti gunde 2 kez 2 tatlı kaşıgı aksam 2 tatlı kaşıgı sabah içiyordu. Pekmez olmasın alacaksanız guzel bı markanın özünü tercıh edın . Kendım de bu ilacın kadın olanını kullandım hıc bır işe yaramadı 1000 tl yakın para verdım . Ama eşim için işe yaradı.