Buseeozd
Bugün 9+2 deyiz. Bazen öyle oluyor ki agrıdan oturamaz hale geliyorum. Doktorum bebeğimin hızlı büyüdüğünü ve bu sebepten agrılarımın normal olduğunu söylüyor. Ağrı oldugunda uzanarak dinlenmemi söylüyor. Ne yazıkki calışan bir gebe olarak herzaman mumkun olmuyor bu 😔 bu durumu yaşayıp alternatif çözüm bulan varmı? Sıcak su torbası vs olmazmıs öyle dendi. Başka fikirler varsa paylasırsanz sevinirim.