Gamzekvr Kizlar nasıl geçiyor günleriniz🥰 biz serklaj dikişle yatarak geçiriyoruz,evladıma kavuşmak için herşeye katlaniyorum. Sizde durumlar nasıl ☺️👶🏻
Duru-Doruk Gamzekvr 32+1 den selamlar bizde durumlar Zor mide yanması ve kaburga batması yaşıyorum 🥺🥺 zor uyuyorum
mutlugebeee Gamzekvr 33+1 bende de rahim ağzı kısalığı var 24’ten beri yatarak geçiyor😔 yat yat şiştim vallahi şükür bu haftayı gördük ama bir an önce zaman geçsin istiyorum artık çok bunaldım😔
Nurklc38 Gamzekvr 32+2 haftalığım kalça kısmıma kramplar giriyor ve yürümekte zorlanıyorum 🤦🏼♂️ Artık yatakta bile rahat yatamıyorum ağırlaşıyoruz yavaş yavaş 😟
Gamzekvr Rahimde açıklık vardı,25.haftamda. rahim agzimi diktiler erken doğum riskini önlemek için Gzmduru
Gamzekvr Zor oluyor seni anlıyorum canım😔 benimde o şekilde. Bebeklerimiz sağlıkla gelsin de dünyaya başka birşey istemiyorum 🙏🏻😔 mutlugebeee
Gamzekvr Off napicaz bu heyecanı . Daha şimdiden geceleri uykularım bölük bölük. Sanırım streste yapıyorum bilmiyorum anlamadım gitti 😔😂😂 Pelin-1
Alismomi 32+2 den kasık ve bel ağrısıyla bildiriyorum bir de çatı kemiği ağrım var ki sormayın gitsin😭 bebişleriniz kaç kilo oldu kızlar bu haftalarda benim bebiş biraz küçük gidiyor dr minyon bir bebek olacak dedi
Gamzekvr Saglikliysa minyon olması önemli değil canım elbet buyuyecekler hiç kafana takma 🙏🏻☺️ Alismomi
Betl 32+4 olduk bugün özellikle adet sancısı gibi sancı çekiyorum belim kasıklarım çok ağrıyor birde kasıklarımda hareket ettikçe belime vuruyor ağrısı korkumdan hastane çantamı hazırladım 😔
Alismomi Gamzekvr doktorum da öyle diyor ama ister istemez takıyorum kafaya azcık tombiş olsaydı iyiydi 😬
Pelin-1 Gamzekvr uyku sorunum yok benim tuvalete cok kalkiyorum o da uykumu acmiyor he bide dinerken illa uyaniyorum ama hemen geri daliyorum 😅 dun gece full dogumumu gordum bu ara ruyamda ya bebeklerimi emziriyorum ya ameliyathanedeyim 3-4haftam kaldi ondan mi acaba 😟