İyi akşamlar hanımlar. Ben 2. Oğluma hamileyim. 22 haftalığız. Ama şimdiden doğum korkusu sardı beni. İlk oğlumda böyle olmamıştım çünkü hiçbirşey bilmiyordum. Ama şuan normal doğum, suni sancı ve dikişlerin zorluğunu bildiğim için korkmaya başladım. 2. Bebeğinde böyle olan var mı acaba? Hassas içerik yazmamın sebebi hiç doğum yapmamış olanları kokrkutmak istememem.