Yaprakhzl Şuan tam 11 haftalık olduk fakat cinsiyetini çok merk ediyorum bu haftalarda öğrenme oluyormu yada tahmin
canand24 Yaprakhzl 12. haftada tahmin yapmıştı doktorum yüksek ihtimal demişti 😊 öyle de çıktı dediği. İnşallah gönlünüzden geçen sağlıkla olur 🤲🏻😊
12mommy Yaprakhzl bende 11 haftalik oldum merak ediyorum cok arastirdimda imkansız suan belki ikili taramada tahmin söylermiş doktor
Esmaonur Biz bugün itibariyle 12. haftaya girdik. Cuma günü kontrolümüz var umarım öğreniriz 🥰 burda okuduklarıma göre 10. haftada bile öğrenenler olmuş, umarım sizde en kısa sürede öğrenirsiniz 🙏🏻
Erol Yaprakhzl genelde çene kafa şeklinden belli oluyormuş ama tahmin dogru çıkmıyor 16 haftalık ta tam belli oluyor bende 16 haftalıgı bekliyorum