DemetF Tazegelin12 suyun neden fazla oldugu ve nedenlerine bakiliyor ilk annede seker varsa bebekte herhamgi bir sikinti varsa hic biri yok sebepsiz yere su fazlaligida oluyor kontrol altinda kaliyosun.Yediklerine dikkat etmendende fayda var sekerin olmasa bile korbonhdrat meyve abur cubur yememeye dikkat et
Cemilef92 Tazegelin12 Benim de fazla, herhangi bir tedavisi yok, sadece çok meyve tüketiyordum onu yasakladı doktor ama sebebi bilinmiyormuş genel olarak. Cumartesi tekrar kontrolüm var inşallah daha fazla artmamıştır, erken doğuma sebep oluyormuş yoksa 😰
Tazegelin12 Cemilef92 Bende çok meyve yiyorum benimde haftaya tekrar kontrolüm var 🤷🏼♀️ İnşAllah sıkıntı yaşamayız
Cemilef92 Tazegelin12 Vaktinde şeker yüklemesi yaptırmamıştım, 31.haftada bu sebepten şeker yüklemesi yapmamı istedi doktor, çok şükür şekerim çıkmadı, inşallah sizin de bişeyiniz yoktur