Kızlar adetime 10 gün var. Bu ay folbiol kullandım. Normalde adetime yakında göğüs ağrım olur ama bu sefer çok kötü ağrıyor ucu kaşınıyor böyle. Bide çok kişi beni rüyasında kız bebegimin olduğunu görüyormuş ne diyorsunuz sizce gebelik belirtisi midir?