Bende bu yaz yedim İzmir’e geldiğimde cunku Avrupa’da bulunmuyor öyle içim gitmişti ki yemeyeceğim dedim ama eşim birşey olmaz dedi haftada 1 kere yiyorduk tabi ben 20 tane geçmiyordum. Üstüne kontrole gittim şükür şimdilik herşey sağlıklı gözüküyor dedi 🙏🏽 Yani toplasan 4-5 kere yedim