Kuzeymom Yorum yapmak istediğimde sürekli beni ilk yoruma kadar ilerletiyor ios kullanıcısıym önerisi veya bilgisi olan
Royalsun Kuzeymom yorum yaparken sorun yok ama arama butonu gitmiş bendede 😅 son bakımdan sonra birşeyler oldu