Karaca bende 20 haftalık kayıp yaşadım şua anda 16 bitti progestan kullanıyorum inşallah Allah bu kez tamamına erdirir 🙏🙏 forum da en uyuz olduğum postlarda 36-37-38-39 haftalıkların ay kasılmam var akıntım oldu neden acaba demeleri oluyor ... yani doğur artık zaten dimi .... düşük tehlikesi ile gebelik gerçekten çok stresli Allah yardımcımız olsun.. sizin kaybınız neden olmuştu?