Öncelikle doğuma en az 2 ay kala meme başınızı (kahverengi yerle birlikte ucunu) Zeytin yağı ile ovun ki yumuşasın.
Ben 38 günlük anne olarak çok yıprandım meme yaraları vs derken gecem zaman içinde hala bebeğimi emziremedim… detaya girmeyeyim ama meme yaralarım beni bitirdi teoine tepine kan sagdigim oldu. Bebeğim emmek için mememe dokunduğunda ağlamaya da başlıyordum artık acıdan… velhasıl envai çeşit krem ve çözüm yöntemlerinden sonra yaralarıma iyi gelen furacin isimli krem oldu. (Ben furacin sürdüm üzerine de gümüş kapak taktım)(Emzirmeden evvel de yikanmalidir)
Inşallah yara olmazsınız ama zaten kullanım alanı geniş olduğu için zarara girmiş olmazsınız . 10 tl falan sanirim . Çok pahalı kremlerin yapamadığını yaptı.
(Önceki actigim postu da okursanız fayda görebilirsiniz)