fatma_sahin valla bende çok beğendim canım mağazada denediğim travellere göre çok daha hafif kendim kaldırıyorum bu halimle bile rahatlıkla😂 tek elle kapanıyor, sürüşü çok kolay tekerlekler 360 derece olduğu için, sepeti geniş ve fermuarlı görünüş zaten çok şık👍🏼 Bakalım umarım kullanırkende memnun kalırız🙏🏼