Merhabalar bebeğim plesantadan dolayı artık kilo almamaya başladı ve 37+2 için sezeryan doğum planladı doktorum 37 olduğu için artık prematüre olmuyor dışarda daha iyi beslenecek ve büyüyecek dedi 1 hafta küvezde kalacağını söyledi. Bu süreçle ilgili endişelerim var aranızda yaşayan kişiler varsa neler bekliyor beni bilmek isterim.. bebeğin toparlama süreci nasıl oluyor? Yanıma özellikle almam gereken önerdiğiniz şeyler var mı birde sezeryan sonrası hemen bebeği küveze mi koyuyorlar ona göre fotoğraf çekimini iptal edeceğim, Aynı durumları yaşadığımız kişilerin hikayelerini dinlemek iyi gelecek bana, Şimdiden teşekkürler 🙏🏼