ikramomm ayy cok uzuldum canim kendi yasadiklarim aklima geldi ben de senin gibi ilk gebeligimde ayni seyleri yasadim ne desem bos insan illaki uzulmeden kafasini takmadan yapamiyo ama rabbimin vardir bi bildigi dedim herzaman kesinlikle hic isyan etme neden deme veren de allah alan da