sinemm08 Benim ilk çocuğumu normal doğurmak istediğim için bekledim ve 42 haftalıkken doğdu herşey normaldi baş aşağı doğum pozisyonundaydi açılmam var ama sancım yoktu gelmek bilmedi en sonunda su azalmasi ve kalp yavaşlamasından acil sezeryan oldum erkekti o şimdi kızıma hamileyim 31+2 olduk bakalım sezeryan olacağı için gün sayıyoruz 🤭