Kızlar bu haftaya doktora gideceğim kese görmek için beta değerim yüksek ve yükseliyor hamdolsun. Yalnız bende hamilelik belirtisi pek yok. Yani göğüs hassasiyetim var aşırıı. Karnımda çok gaz oluyor. Haricinde mide bulantısı vs yok aksine çok aşırı yiyorum. Benim gibi olan varmı oturup kendi kendime evhamlanıyorum acaba hamile değilmiyim diye ama hamileyim