Sunayaz Arkadaşlar kaçıncı haftada aşı yı önerdi dr larınız. Bir bilginiz varmı ben daha olmadım olanların bilgisi vardır dr larımıza sormuşsunuzdur diye sormak istedim…
Cilekliruyam Ayguns 20 ekimde 2. Dozumu olucam. İlk dozda hiç bir şikayetim olmadı bebek hareketlerindede değişiklik olmadı. Sadece yarım gün hafif kol ağrısı oda kolumu kaldırıp uzanırken falan ama engel olacak derecede değildi çok hafifti dediğim gibi
Urazsmommy Kbrbisi21 kaç hafta arayla ikinci dozu oldunuz acaba artık 3 haftaya indi ya siz yine de 4 haftayı beklediniz mi?
Mrv-ElfAda Urazsmommy Ben de bunu soracaktım ikinci dozumu 18 ekimden sonra olabiliyorum ama iki doz arası 3 hafta mı olmalı yoksa 1 ay mı kararsızım doktoruma da soracağım????
Kbrbisi21 Urazsmommy ben ilk hamilelere acildigi zaman olmustum 1 ay sonrasina zaten asi karti verdiler yazdilar asi merkezine gidip tekrar oldum e nabiz sistemindede kayitli oluyor zaten 2. Doz tarihi genelde
Xxxseliiiin Ayguns ilk doz çok hafif kol ağrısı oldu ikinci dozu çok ağır atlattım sıtma ağrı baş ağrısı mide bulantısı
Umay21 Ayguns salı günü oldum ilk dozumu sadece kol ağrısı yaptı şükür başka sıkıntı yaşamadım bebeğin hareketleri aynı azalma yada artma olmadı bu arada 36+6 haftalık hamileyim ☺️
Bebegim000 Ayguns 18. Haftamda ilk dozumu oldum canım bebek hareketlerini yeni yeni hissediyordum, ilk 3 gün sadece kol ağrım oldu bir hafta sonrası bebek için kontrole gittim çok şükür hiç bişey yoktu
Yaseemiiin Ayguns 33 haftalıkken birinci doz biontech aşısı oldum saat 23:00 da ardından eve geldim parol hap attım ve hemen uyudum. Ateşlenme, ağrı gibi bi sorun yaşamadım. Kolumda çok hafif bi ağrı oldu. Bebeğimin hareketlerinde de hiçbir sorun olmadı.