Yani bazı arkadaşlar neden kaos ortamı yaratmak peşinde anlamıyorum .evet gitmedim 2 aydır . Takılıp kaldınız oraya bnm sorduğum şey sizde de aynı şekilde bi durum oldu mu diye soruyorum takılıp kaldığınız şey niye iki ay gitmediniz olmuş fikir amaçlı soruyorum direk tartışma ortamı yaratıyorsunuz cevap vermeyip geçersiniz sizde de aynı durum yoksa . !!!