Fatma3434 valla canım 20 haftada normal de kesinleşirmiş cinsiyet çünkü erkekse yumurtalıkları o zaman bacağının arasına inermiş ama doktorlar artık vücud yapısından bile anladıkları için erkenden söyleye biliyorlar bana da kız denildi ama sabah detaylı ultrasonum var ben netleştirmek için onu bekliyorum ama bende kızım diye seviyorum🤭