Bencedeoyle Buseylul 13 gün önce 3 kilo demişti doktorum bana acaba çok mu zayıf bebişim şuan 38 haftadayım
Aylinkorkmaz Bencedeoyle 37+2de 2980 gramdı, aralığı 2600 ile 3600 arasında değişebilir dedi, bence gayet güzel :)
Kubbbraa 36+2 de 2780 di şu an 37 deyim ve kilo vermişim koronadan ötürü 4 kilo verdim inşallah bebis vermemiştir
Lilyum_0 Bencedeoyle 33+0’da 1824 gr çıktı. Çok üzüldüm, biraz geriden geliyor sanırım. Beslenme ile değişebilir mi bilmiyorum umarım düşük kiloda doğmaz bebeğimiz.
Dilekleklek Lilyum_0 benim de 32+3 teyom 1800 cikti uzulmedim desem yeridir bu aralar zaten beslenmeme fazla dikkat edemedim yeniden kusmalarim basladi diye Ama doktorum herhangi bir olumsuzluk olmadigini soyleyince icim rahatladi Ha sunu unutmamak lazim ki her bebegin gelisimi boyu kilosu farkli olur o yuzden cok takilmadan beslenmeme dikkat etmeye basladim bu hata itibariyle 3 hata sonra kontrolum var bakalim kizim bize ne gosterecek
DenizveKumsal Lilyum_0 32+2 de gittim 1.700 dedi. Benim ilk oğlum 3.590gr doğmuştu. Son haftalar çok alıyorlar hiç korkma bence strese gerek yok ☺️ İllaki yükselecek önemli olan kilo değil ciğer gelişimi vs tam olsun doğduğunda ki küveze alınmasın yeter 🙏🏼🌸☺️
Lilyum_0 Fulyaaa1 aslında tüketiyorum. Sağlıklı beslenmeye gayret ediyorum. Süt, ceviz, pekmez, yoğurt, meyve sürekli yiyorum ama sanırım genetiğinden kaynaklanıyor. Yine de elimde değil üzülüyorum.
H_myra1 Fulyaaa1 31+2 haftalık hamileyim bugun kontrolüm vardı bebegim 1.580 gr 40 cm doktorum normal bir bebek olacak kilolu olmaz dedi ve ben yememe dikkat ediyorum hurma ceviz fındık muz kaşar peyniri ama malesef 1 ayda sadece 400 gr. Almış yani bence genetik bu bebek kilosu içimizde muz agacıda diksek ne kadar alıyorsa o oluyor yani 😂diger iki bebegimde 3 kilo dogdu buda öyle olacak
Fulyaaa1 Lilyum_0 hiç üzülme sağlıklı olsun önemli değil hem son haftalarda hızla aldıklarını duymuştum 🌸
bahtnurr1 Lilyum_0 bebekle alakalı o canım ne kadar yersen ye almak istediği kadar alıyor. Belki minyon bir bebektir o kadar takma kafaya hele normal istiyosan hiç takma
Alone Lilyum_0 aman cnm hiç üzülme canı içinde olsun yeterki. Zayıf doğan bebek çok çabuk toparlıyor. Kızım 2.5 kg doğmuştu 2 aylıkkken sadece sütle beslendiği halde 6 kiloydu 😂 doktor ne yediriyorsun sen buna diyordu 🙈 hiç takılma sağlıklı olsun yeterki
AcarH Brcadn sonunda kendime yakın bi bebiş kilosu gördüm 🙈 37de 3300 olanlar falan var kendimi bir an kötü hissettim bize doktor hatasına göre normal kiloda dedi
Fulyaaa1 H_myra1 doğrudur sağlıklı olsunlarda çok önemli değil aslında genetik gerçekten de bende burdan duymuştum o bilgiyi ilk gebeliğim deneyimim yok , bende zayıfım 50 kiloyum haftasına göre önde gidiyor halbuki dışardan bebeğin de zayıf olduğunu düşünüyorlar