Kbryyy Deniz59 normal olacak inşallah çatı kontrolüm de doktor çatın çok iyi dedi. Ama bebek kanala girmemiş dedi. Sizin kanala girmiş mi bebek ? Siz nasıl doğum yapacaksınız ? Bir de merak ettim sancılarınız falan oluyor mu
Deniz59 Kbryyy bizde normal doğum bekliyoruz çatım gayet uygunmuş bebek baş aşağı ama kafası çok yukardaymış şuan doğum beklemiyorum dedi hiç sancım yok yalancı sancı bekliyorum ama oda yok 😁
Nazli_ayar nurn 27 haftalığız 😍 ilk baslarda 20 ve üzeri yazanlari görünce diyodum benim o zamanlarima daha çok var diye ama ne zaman gelip gecti o günler haftalar hiç bişey anlamadım 🤷🏻♀️
D-321 Nazli_ayar bende 20 ye kadar çok iyiydi ama 20 den sonra yeter diyorum 30 u görelim agrılarım çoğaldı şiddetli baş agrısı oluyor
kirpapatyasiii nurn ahh 30 lar ne büyük mutluluk 🥰 İnci m tam 38 haftalık oldu yarın kontrole gideceğiz bakalım durumlar ney