fatma-kpnk Kızlar kontrole her gittiğimde doktor bebeğimin 1-1,5 hafta ileride olduğunu söylüyordu.Dün gittim bana haftasıyla uyumlu dedi bu sefer nasıl oluyor o.Gelişimi mi geriledi ki haftasına döndü anlamadım ben.Aydınlatırsanız çok sevinirim 🧚🏻♀️
373437 fatma-kpnk aynen değişiyor bende birşey anlamadım açıklamada yapmıyor soruyorsun burunlarından kıl aldırmıyorlar bende artık bir sorum olsa söylerler herhalde diye düşünüyorum yoksa kavga çıkar belki bu duygu değişiminde tatsızlık çıkabilir diye birşey demiyorum 🥴🥴🥴😂😂
tgba715 fatma-kpnk değişiyor o bazen 2 hafta önde oluyor bazen haftasıyla uyumlu oluyor hem genetik hem de cihaz kaynaklı da olabiliyor endişe edilecek durum değil merak etme öyle olsa doktor söyler
Mavi34 fatma-kpnk benimde bastan beri 3 hafta once gidiyordu şeker hastasiyim.diye öyle diyorlardı. Sonra tansiyon çıktı 1 ay içinde hem hic kilo alamadı bebeğim hem haftasindan 2 hafta geriledi. Doktorlar tam sebebini söyleyemedi sadece 2 haftaya kadar gerilikde sorun yok dediler.