ebrar6036 geçen ben de sleepy kampanyasından bez almıştım iki büyük kutu. Beni de aradılar, park yeri bulmakta zorlanıyoruz aiağı inip alcak kimse var mı? Cadde üstünde oturuyoruz ama asla park yeri sorunu yaşamadık henüz ki ceza yazılan bi yer de değil. Evim 8.kat ve asansörlü. Yani 5 dk tutmayacak götürmesi ama sırf taşımak istemediğinden bebek beziyle ıslak mendilin ne ağırlığı olacak? Babam var sadece evde o da yaşlı gelemez dedim 8.kata gelmiş, asansörü açmış kenara bırakmış gitmiş. Asansörden inmemiş bile🤬 ptt kargo, şikayet etsen de aynı