Eminemirza ben özele 2 yere sordum biri 1000 dedi biride 870 dedi cok pahaliya sanki ne kesiyolar valla artik bu hastanelerin bu pagaliligindan gına geldi hastaneye gidiyosun giris icin para ilaclar desen zaten ayri bi pahali devletede ha diye gidemiyosun randevu bulamiyosun allah yardim etsin hersey cok pahali