1anneadayiii 5 gün önce doğum yaptim bebegi ağlayarak emziriyorum resmen bir sürü şey denedim gecmedi sizin var mı tavsiyeniz ayva çekirdeği jeli , zeytinyağı, kendi sütümü de sürdüm bunları denedim
Haticebt 1anneadayiii hayırlı olsun bebeğiniz.. ben hep gümüş kapak kullandım çok şükür yara olmadı.. bir arkadaşım da tahin yağının çok iyi olduğunu söylemişti
bsra46 1anneadayiii bu konuda çok çekmiş biri olarak bana tek iyi gelen sarı kantaron yagi hızlıca iyilestiriyordu ve gümüş kapaklar. Gümüş kapaklar hayatımı kurtardı resmen hiç çıkarmadım hiç yarada olmadi
1anneadayiii Haticebt gümüş kapak cok pahali ama geçmezse alacam mecbur tahin yağını da deneyeyim cok teşekkür ederim yorumunuz icin
Milkshakee 1anneadayiii bende çok işe yaradı sadece 2 defa kullandım suan kullanmıyorum o kadar etkılı yanı☺️
Ftmkrky Henüz Doğum yapmadım bir aydır lansinoh , zeytinyağı, tahinyağı , soğan suyu bu dördünü sürmeme rağmen hala uçları çatlak ve philips göğüs kapaklarını kullanıyorum benim de Sonum ağlayarak emzirmek gibi duruyor 😐
Fatma 1anneadayiii ilk bebeğimde bende çok kötüydü ağlamaktan emzirmek istemiyordum. O dönem çok şey denedim ama fayda etmedi. Şimdi 2. Bebeğime hamileyim çok araştırdım yine aynısı olur diye (göğüs ucum yok diyebilirim) bana bi arkadaşım sarı kantaron yağının çok iyi geldiğini söyledi eczacıdan sordum deri yaralarına iyi gelir dedi aldım ama daha dopum yapmadım kullanmadık. Bence deneyin bi
Miniklimonum 1anneadayiii Sana müthiş bir tavsiye vereyim mi kuzum Avakodoyu al içini çıkar iyice ez suyunu tülbentle meme ucuna sık sabaha hiçbir şeyin kalmayacak :) göğsü delik deşik yara olan emzirmeye getirdiklerinde alın kucağımdan dayanamıyorum diyen arkadaşıma yaptım sabaha emzirdi :)