Deniz59 En son 37+3 te gittim bi sorun yok herşey normal bida doktor haftaya görüşürüz dedi ben ilçeden ile gidiyorum hastaneye yol 45 dk sürüyo çok yoruluyorum artık randevumu 39+2 ye aldım sizce geçmi olur 38 demi gitmeliyim
Burcunuz Deniz59 Bi skntin yoksa bebeğinde bence bişey olmaz gbime.geliyor yine de siz bilirsiniz tbki
bahtnurr1 Deniz59 bence her hafta gitmeye bak nst ilçede de vardır zaten oraya da gidersin de muayene edecekse git
Deniz59 Burcunuz bende bilemedim burda görüyoruz hassas içerikleri birisi 1 hafta geciktirmiş kontrolünü ondan korkuyorum bulunduğum yerde doktor başka hastaneye gitti kadın doğumcu kalmadı benide çok yoruyor bu yollar ne yapacağımı bilmiyorum 🤷♀️🙁
Deniz59 bahtnurr1 muayenede etmeli bebeğin suyuna falan bakmalı ben gideyim gene o zaman geçe bırakmayayım kontrolleri ay bi doğursaydım hayırlısyla
bahtnurr1 Deniz59 o zaman git canım , bende ilçedeyim bakalım sorcam sadece nst derse gitmiycem ama muayene derse mecbur gitçem son haftalarda heran herşey olabilirmiş sonuçta ah bende bi gün verse diye bekliyorum 😂
Deniz59 bahtnurr1 devletteki doktor muayene etmedi ama özelde muayene etti artık her hafta kontrollere git dedi suyu azalabilir kordon dolanabilir ne olacağı belli olmaz bizim normal olacak artık ne zaman gelirse 🤷♀️