-gfeb- Yarın hastaneye gideceğim doktor testler arasında smear testi de istedi daha önceden gittiğim hastanede istememişlerdi kimler yaptırdı nasıl oluyor acı hissediliyor mu daha 1 yıllık evliyim
gencanneyim -gfeb- Ağrısız işlem. Rahim ağzı kanseri tarama testi. Ben yaptırdım ağrı olmuyor sadece kendinizi kasmayın.
Pelit7 -gfeb- Rahim ağzından minicik bir şey alıyorlar uyuşturmuyorlar acımıyor zaten 2 saniyelik bir olay
Melikefe Hayır hayır hiç bişe hissetmiyorsunuz merak etmeyin kulak çöpü gibi bir çubukla rahim ağzına sürtüp sıvı alıyor 5 saniyelik bişey
Melikefe -gfeb- genel kontrolüm de almışlardı her yetişkin kadının 2 sene de bir yaptırması gereken işlem
gencanneyim Pelit7 O dediğiniz kolposkopi. Smear işleminde sürüntü alınır. Sorunlu çıkar ve kolposkopi istenir ise -kolposkopi esnasında gerekli görülürse-parça alınır.
anne-li1 gencanneyim bende suruntu almadı ilk defa yaptırıyorum dedim gebelik düşünüyorum demiştim. Bence parça gibi bise alıyor çok kısa sürede alet gibi biseyle
Pelit7 gencanneyim parça yazmadım zaten evet sizin dediğiniz olay farklı sürüntüden bahsettim fakat yanlış anlaşılmış üstte sürüntü yazıldığı için bir daha deklare etmek istememiştim.
-Melek -gfeb- canım hiç korkmana gerek yok evli kadınlardan genelde her sene yapılması istenen bir test canın bile yanmayacak bir işlem
ballimlerr2123 anne-li1 hayır parça alma yok smear testinde. Eğer covid testi olduysanız onun gibi düşünün çubuk gibi birşey ile Rahimin içine sürtüp çekiyorlar
Cananyildiz -gfeb- 2 kere yaptrdm istemesi normal bsy her kadının senede 1 defa yaptırması lazm. Rahim ağzından slikon minicik birşey ile akıntı sürüntüsü alıyor