Symsznn Kızlar aşırı şekilde sırt ve bel ağrısı yaşıyorum arada batma gibi oluyor ve yanlardan yel giriyor 2. Gebeliğim normalde son haftalar da bu kadar hissetmiştim
Selenimo Symsznn Valla siz 31. Haftadan gidiyorsunuz ben bu dediklerinizi şuan 8+2 den gidiyorum yaşamaya başladım sırt ağrısı bel ağrısı boşluklarım ağrıyor sağıma sağ tarafıma eğilmeye çalıştığımda boşluğuma bişe saplanıyor sanki
Kumru_ Symsznn 31+3 olcaz bizde. Ya bugün acayip sancım var hastaneye gitmeyi düşündüm ama oğlum uyuyor. İnşallah normaldir. Ayrıca afedersiniz vajina ve makatima da ağrı vuruyor☹️
Selenimo Symsznn Ben ikiz hamileyim ve doktor sadece yatmamı söyledi riskli olduğu için ben yatmaktan olduğunu düşünüyorum 😥 ve önceden baya hareketli biriydim birden durağan olunca böyle oldum galiba
Symsznn Selenimo doğrudur gerçekten yatmadan olabilir fakat ben tam tersiyim 2 yaşında oğlum var sürekli peşindeyim anlam veremedim neden olduğunu