Bencedeoyle 21 inde sezeryan doğum olacağım tam 39 haftam dolmuş oluyor kızlar sizin doğumlarınız ne zaman kaç haftanızda giriyorsunuz sezeryana ?
Bencedeoyle Kumsal0920 kaç haftalık olmuş oluyorsunuz hayırlısıyla alırız inşallah hepimiz kucağımıza 😊
Kumsal0920 Bencedeoyle 2 gün sonra 38 haftalık oluyoruz canım bizim tüp bebek olduğu için sezeryan olacak
Ilkayy Bencedeoyle aslında sizin geç değil benim gebelik şekerim var bebeği etkiliyor bebeğin kilosu 3.279 kilo şuan haftasına göre çok o yüzden alıcaklar