Şeker testi gebelikte evet gerekli bence ama bunun farklı yollaro da varken ben vücuda ekstra şeker y0klemeyi doğru bulmadığım için yaptırmadım doktorumda bana bıraktı saolsın eve kan şeker ölçüm aleti aldım düzenli olarak 10 gün ölçtük doktor yeterli gördü 32deyiz arada aklıma geldikçe ölçüyorum herkese de bu şekilde tavsiye ediyorum.bebeklerimize doğduklarında su bile vermeyen bizler minicik bedenlerine taşıyamayacağı şeker miktarını yüklersek bu tezatlık oluşturmazmı.