3 ay önce kürtaj oldum ve bu ayın 3ünde tekrar gebelik için deneme oldu adet günüm de geçmedi 16 sında olmustum ama kürtaj sonrası bir kaç gün oynama ufak bir düzensizlik ol ustu normalde çok düzenli adet görüyordum gögüslerimde büyüme var bel ve sırt agrılarım vajina da batma vs vs birde huy olarak çok sabırsızım ne kadar beklemem gerekiyor ☺️