minikcivciv- Merhaba ben şuan 12+1deyim ikili tarama testi için doktorun müsaitlik durumu olduğu gün ben 13+3te oluyorum acaba geç mi olur ikili tarama testi için 14. Hafta içinde olmuş oluyorum kafama takıldı anneler😢
Zeyyyn minikcivciv- 11 14 hafta arası yapılıyor ama 12 haftada yapılıyor genelde doktor birşey yapmıyor aslında araya alsın sizi kanı zaten lab alıyor birde burun ense kontrolu bakılıyor başkası bakıyor onada
Hilalkhrmn417 minikcivciv- 12 ve 14. Haftalarda yapılıyor bende 13. Haftada yaptırdım herşey Yolunda.. Sonrasındakileri yaptirmaya düşünmüyorum.. 3 lu.ve 4 lu testleri..
minikcivciv- Zeyyyn Denizyildizii Fulyaaa1 peki nerde yaptırdınız. İkili tarama testini ben başka hastanelerle görüştüğümde kan için ayrı ultrasoniçin ayrı bir fiyat veriliyo
Hilalkhrmn417 minikcivciv- çok sacmaymis tek muayene parası verdim üstüne ikili test parası verdim.. Ultrason için ayrı bir ödeme yapmadım zaten doktorun odasında cihaz.. git ödemesini yap öyle bakayım mi dicekler çok sacma
Zeyyyn minikcivciv- ben valla çok uğraşmamak adına muayene olduğum hastanede yaptırdım 2sini tabi her hastanede fiyat farkı oluyor
minikcivciv- Hilalkhrmn417 benim şuan gittiğim yerde yapılmıyomuş ben de diğer hastaneleri aradığımda böyle dediler ya randevu da bulamadım zaten anca haftaya Cuma’ya buldum strese girdim iyice
minikcivciv- Denizyildizii @Fulyaaa1 ben gerekli bi test diye bu kadar peşine düştüm ya bu cuma kendi dokotoruma randevum var belki de doktor gerek görmeyebilir mi acaba biraz tezcanlıyım galiba ben🤭
Fulyaaa1 minikcivciv- şöyle down sendrom testi ama test yüzde yüz sonuç vermiyor bazen yanılmalar oluyor tahmini bir test biz her şekilde kabullendiğimiz için yaptırmadık tedavisi de yok onun yerine doktorum yine de burun ve ense kalınlığına baktı onlar da zaten normal ölçüdeymiş