Gece yatmadan 2 adet alınır normalde ama bulantıların çok şiddetli değilse 1 tane de alabilirsin. Gece alınmasının sebebi ise yan etki olarak baş dönmesi yapmasından ötürü bazı bünyelerde. Bende kullanıyorum hala 13. Haftadayım ve günde 4 adete çıktığım zamanlar bile oluyor. Ne zaman bitecek yemek yiyeceğim diye 4 gözle bekliyorum çünkü bu süre zarfında 6 kiloya yakın verdim her gün istifra etmekten. Bulantısız hamilelik yaşayanlar kesinlikle çok şanslılar 😅