rabiagucer03 maşallah 🙏🏻 Bizimde 34 oldu ultroson da 35 çıkıyor ve bugun sancımın bıraz fazla çıktığını söledi doktorum serum takılcaktı alt muayene feln edelim dedi snra ben hissetmıyorm ama okadar dedim yalancı sancı olması normal zaten ama senın az yuksek dedi cuma gunu tekrar bakıcam dedi enfeksiyon olduğu içinde fitil verdi 😔