Benımde ılerı derecede fıtıgım var Bı doktor ameliyat onermıstı hatta hamılelık oncesı İlk dogumumu normal yaptım belımle ılgılı hiçbir sıkıntı yaşamadım hamılelık doneminde problemler yaşamama rağmen, doğumda ve sonrasında Bi problem yaşamadım. Bence herşey normal doğuma bağlamamak lazım işte şuyum var normal doğurmasam mı falann bunlar bıraz bahane tabi sizi kastetmiyorum anlıyın lutfen demk istedıgımı bazı doktorların da işine geliyor bu küçük bahaneler benım doktorum gerçekten sorun teşkil etmiyorsa Bı konu asla sezaryene yonlendırmıyor mesela. Onun tek dedıgı şey bu bizim doğamızda var ve bunu her kadın yapabılır. Tabıkı istisnalar dışında eğer içinize sinmiyor ve kafanız soru işareti kalıyorsa mutlaka doktor değiştirin ben 4-5 tane doktor sonunda buldum bu doktoru ilce de yaşıyorum normalde il e gidiyorum sırf içine sindiği için size de tavsiyem iyi araştırın doktor dedi diye mutlaka doğru demek değildir.