Merhaba hanimlar 37+2 gunlugum 1.5 aydir bebegin esinde kireclenme vardi suyumda epey azalmis bu kireclenme gun gectikce artmis 2 dogum yaptim bu 3. Gebeligim 2si normal dogumdu 2 güne bir nstye gidyorum bugunde gittim sancim yok doktorum ben normal dogum istedigim icin bugune kadar gene beklettim cuma gunude tekrar kontrle nstye gidecegim bebegin esine bakcak ona gore bir karar vermemiz gerekli artik dedi bende doguracak göz yok sanci falan geliyorsada artik hissetmiyorum geri kacyordur acaba baska bir hastaneye baska doktorada gitsem mi yanilma payi olabilir mi sezeryan dogum bana cok zor olacak 2 cocugum kucuk ama mecbur kalirsam da yapacak bir sey yok tabii ki bebegim ve kendim icin . Bu durumu yasayan var mi