-Sinem- teşekkür ederim aslinda bende tek başına gayet anlamlı buluyorum. Sadece annemler fln Doğa doo dio cok kalin yumusatan bi isim olsa mi dediler. Birde Doğa yi severken simariklastiramioz😬 lina dersin linoş dersin. Doğada o olmuyor en fazla dogacim olur🤭🤭