Ysmnoztrk2017 canim bende 14.haftadaym. Gecen gece sol karin boslugumda cok siddetli sancim oldu. Dayanmaya calistim ama sanki bobregime dogru vuruyodu birisi. Aglayarak acile gittim. Cok sukur hicbirsey cikmadi tahlillerde. Parol taktilar rahatladim. Buzamanlarda oluyomus gaz yada rahim buyudu icin organlar yer degistiriyomus. Tabi usurmus ruzgar almista olabiliriz. Ama yinede icin rahatlasin diye doktora danisabilirsin alisi az sanirim bu agrilara ☺️