34+5 haftalığım bu haftaya kadar bi çatlağım olmadı bio oil yağ kullandım ama 3 gündür deli gibi karın bölgem kaşınıyor ufaktan çatlama belirtisi alıyorum kaşımak istemiyorum kaşıntıyı durdurabilen varmı aranızda neler yapıyorsunuz kaşınmaması için??