Arkadaşlar ben hamile kalmadan 1 ay önce test yapmıştım ve pozitif çıkmıştı ama kanamamda vardı ama çok fazla değildi kanda da pozitif çıktı sonra iki kere kan verdim kan değeri düştü doktor hiç muayene etmeden düşük diyip bana folik asit verdi bir ay sonra test yaptım yine hamile çıktım ama bunun hesaplamasını o kanamaya göre yaptılar şuan 33 haftalık hamileyim sizde haftasında yanlışlık var mıdır