Gencanne33 anladım. Çok teşekkür ederim cevapladığınız için. Sorun olmuyor demek ki doğuma kadar ve sonrasında. İçim ferahladı. Doktora sormayı unuttum, sekreterine sordum, o da burada tercih edilmiyor dedi. 20.haftada gittiğimde detaylı sorucam inşallah. Allahtan covit aşısı var buna şükür dedim. İmkanların kısıtlı olduğu ülke ne yazık ki.