Syydmoomm Kızlar sizce ahşap, cibinlikli sepet beşik mi kullanışlı ve bebeğin rahat edeceği şekilde olur, yoksa plastik anne yanı sallanabilir klasik beşikten mi almalıyım kararsız kaldım..
Busradoga Syydmoomm maddi durumunu göz önünde bulundur canım. Ben sürekli para vermek istemediğim için ahşap park beşik aldım 3 4 yaşına kadar kullanılabiliyor yeni doğduğunda yatak üstte sonra alta indiriyorsun yatağı istersen adını söyleyim trendyoldan bak
Alyabebekk Syydmoomm sepet beşik istiyodum göze çok hoş geliyolar yalan yok 😁 ama beşik satan adam bile vereceğin paraya yazık dedi alacaksın 6 aydan snra çok zorlanırsın kullanmakta küçük gelecek bebek ayaklanmaya başlayacak dedi. Bende ahşap anne yanının bi tık büyüğünü almıştım e bebekten cibinliği vs herşeyi vardı. Onu da max 1 yaşa kadr kullanabildm bebekler oturmaya tutunup kalkmaya flan başladığın da cidden sıkıntılı oluyo beşikler. 1 yaştan snra park yatağa geçtim. Şmdi 2. ye hamileyim doğduğundan itibaren park yatakta yatırmayı düşünüyorum
Hhilall37 Syydmoomm ben de bugun uzun süre kullanabilmesi için arkadaşımın önerisi ve araştırmalar sonucunda park beşik sipariş ettim trendyoldan
Syydmoomm Alyabebekk ya evet sepet beşikler çok tatlı insanın alası geliyor ama dedigin gibi 6 aylık en fazla süresi😆
Busradoga Syydmoomm meltem smart bambino sallanır anne yanı ahşap beşik diye geçiyor trendyola yaz çıkar karşına hemen 70×110 ölçülü olanı