Merhaba öncelikle bu konudan dolayı yazdığım için üzgünüm ama içimizde tecrübeli anneler olduğu için tavsiye almam gerekiyor. 5 -6 haftalık hamileyim. Son zamanlarda kabızlık başladı. Düşük tehdidi olduğu için ıkınmak zararlı olur diye düşünüyorum. Ve açıkcası korkuyorumda hiç rahat değilim bu durumu yaşarken. Acaba içinizde doğal bir yöntem bilen var mı kabızlık için. Doktorum hazır meyve suyunu yasakladığı için kayısı suyu içemiyorum. 10 gün sonra randevum var ona soracağım gidince fakat ozamana kadar ne yapabilirim bu durum için tecrübelerini paylaşırşanız sevinirim. Şimdiden hepinize teşekkür ederim. 🥰