Nslhnshn kronik alerjik rinit hastasıyım yılın çoğu zamanı bu sekilde geçiyor. Çok uygun olmadığını bilmeme rağmen yedi yıldır neredeyse aralıksız otrivine mentollü kullanıyordum bağımlı oldum diyebilirim. Gebelikte bıraktım ama dayanılmaz boyuta gelince doktorum dört gün kullanmama izin verdi, dört gün geçti burun hala tıkanık. Öyle beter bir şey ki afedersiniz sümkürmelik bir durum asla değil, burun içindeki dokularım şişip birbirine yapışıyor hava geçisini engelliyor. Tekrar ilaç verdi doktorum allerset kullan dedi o da cok uyuşukluk yapıyor uykum geliyor benim. Çıkmazdayım valla ne yapacağımı bilmiyorum uykular haram oldu, ağzım açık uyumaya çalışıyorum bu sefer de bogazım yırtılıyor dudaklarım çöl oldu kurumaktan 😂