adrmz54 34 haftalık hamileyim sırt ağrım var ..bir ay önce Covid olmuştum o zamanda sırt ağrım vardı fakat ikinci aşımı oldum iyileştim yani ikinciyi hemen tekrar olmus olamam heralde..etraftan hamilelikte normal diyorlar var mı sırt ağrısı olan 😐
Mrvweeeeee adrmz54 benmde 34 haftalik olcam bu hafta benmde kopuyo belim sırtim nasil durcagimi sapitiyorm artk egilsem olmuyo yatsam olmuuo kalksam olmuyo 😫😫
2005_aysn Mrvweeeeee şuan bende üç yastığı koymuş üstüne yüzüstü yapar gibi yattım 32+3um ne yapsam kopuyor sırtım normal galiba
adrmz54 Alperenin_Annesi hadi ya 😏 herkeste var demek ki neyse napalim çoğu gitti azı kaldı tek derdimiz bu olsun diyelim😏😌