Melek141120 Kızlar owli kundak almayı düşünüyorum ama emin değilim yenidoğan astronot tulum mu alsam yoksa owli mi? Deneyenlerden alanlardan yorum bekliyorum.
eliffkrts Melek141120 ben owli aldım çok güzel geldi sıcacık duruyor, astronot Yenidoğan için zor olur diye düşündüm bunun kullanımı çok rahat duruyor kundak şeklinde içine koy katla
Hilal-95 Melek141120 ikisinide aldım ben owli dış kundak da güzel HM astronot tulumda cok güzel hatta baya büyüncede giteblır tulumu
Yasemin_35 Melek141120 instagramda da var trendyolda da rabbitandmood diye bir markanın transformer tulumunu aldım, ister tulum ister battaniye olarak kullanıyorsunuz. Henüz doğum yapmadım ama kalite güzel, tavsiye ederim
Melek141120 eliffkrts evet aslında bende kollarını falan giydirmek zor olabilir diye kundağı görünce onu mu alsam acaba dedim sıcak tutar umarım mont kadar
Melek141120 Hilal-95 bende hm fen astronot beğendim giydirmek zor olur belki diye düşündüm Owli sıcak tutacak gibi mi sizce
Hilal-95 Melek141120 evet pufuduk cok hemde tamamen acılıyor çırtları felan var giydirmesi çok kolay gibi duruyo bakalım gırı rengı var bende hastane cıkısı onu giydırcem allah ızın verirse