Kapanmadan bir seyler aldım. Küveti begendim. 2li zıbın aldım kuması guzel ama bilek kısımları çok dar, kesip tekrar yapmam gerekecek. Desenlerini pek begenmedim ama evde giydiririm diye aldım. Zıbın atletler de uygun, kuması da guzeldi. Havlu çok ince geldi bana baska havlu almam gerekecek bunu da yedek yaparım. Bebek lifi güzel. Patikler cok basit yapılmış fiyatı uygun değişik giydiririm kış bebegi diye aldım. 2 li cam biberonu da beğendim yedekte dursun diye aldım. Iclerinden en alınmayacak sey havlu bence çünkü cok ince. Ama 20 tl lik o kadar olur sanırım :)