Cansuuysl canım şuan 38 haftalığım hamileliğimin ilk aylarında rapunzel gibi uzadıkça saçım uzadı taşıyamıyordum babada kestirme dediler sanki kendileri taşıyormuş gibi yıkaması taraması kurutması zor oluyor iyiki kestirdim diyorum gebeliğin son 3 ayı zaten o saçımı taşıyacaksın bebeğimi kendinimi bebeğin heleki son ay daha çok şişeceksin sen kendine ne istiyorsan onu yap ben saçıma açıcı bile kullandım şükür sıkıntımız yok